چگونه به طور موثر نظارت بر نارسایی کلیه؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه به طور موثر نظارت بر نارسایی کلیهچگونه به طور موثر نظارت بر نارسایی کلیه؟
به صداقت، تنها یک یا دو درمان می تواند کنترل نمی نارسایی کلیه، طوری که یک راه موثر تر برای مبارزه با این بیماری این است که ترکیب این روش مختلف با هم.
1. سم زدایی است. ما اتخاذ روش های مانند حمام گل. در این روش درمانی در بورس از مواد تشکیل دهنده از طریق پوست کار می کند. سموم (کراتینین) تخلیه شده است، و مواد تشکیل دهنده پزشکی به خون مویرگ ها از طریق پوست است. به طور کلی، کراتینین می توانید در مورد 30 درصد از حمام دارو را کاهش دهد. درمان های دیگر شامل انما، که آن هم یک سم زدایی با استفاده از روده بزرگ به عنوان مواد تشکیل دهنده دارو مبادله. این روش ها بر تمیز کردن داخل بدن و خون تمرکز می کنند.
2. ارتقاء گردش خون. طب سوزنی و طب سوزنی فتیلهگذاری نقطه در کانال های خاص و کار بر روی راه اندازی طیف گردش خون بدن را پر کنید تا یک سازمان خاص است. نیز وجود دارد حمام پا درمانی است که باعث تحریک نقاط طب سوزنی در پا خواهد بود. در نظریه TCM، تمام بدن دارند نقاط طب سوزنی مناسب در پا.
3. دهان گرفته اس 60ml روشن 30ml طب گیاهی محدود به روز، با هدف آوردن اشتها و دوباره پر کردن مواد مغذی است. این دوباره پر کردن.
4. درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک کلید است که از خارج به نقاط طب سوزنی Shenshu کمر اعمال شده است. این درمان برای تعمیر آسیب کلیه و بدتر شدن کار می کند، این کمپلکسهای ایمنی رسوب و فیبروز بینابینی بیش از حد در منطقه. علاوه بر این، این درمان اثر را به طور مستقیم بر روی کلیه، تا شریان وابران گسترش قابل توجهی خواهد شد کاهش پرفیوژن بالا و شرایط فشار بالا در گلومرول است.
5. در تنظیم دقیق از فاکتورهای التهابی در خون تصفیه شده است، سطح کلی از سم تمایل به طوری ساقه انتقال سلول برگزار خواهد شد در آینده آسیب تعمیر به کلیه را می باشد.
اما مشخص است که بیماران مختلف داشته شرایط مختلف، به طوری که آنها باید یک برنامه درمانی متفاوت است. اگر می خواهید بدانید که چه درمان برای شما بهتر است و یا شما نیاز به کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید با ارسال یک ایمیل یا ترک یک پیام برای ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
پست الکترونیکی ما: kidneyhospitalcn@mail.ru
تلفن: + 86-311-89261083 + 86-311-89261365
واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه , کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: